General
Esta obra se publica bajo una licencia Creative Commons License.
OHARRA: Kurtso hau "PLE: Construyendo el conocimiento en la red" (https://ocw.ehu.eus/course/view.php?id=424) lanaren eratorria da
Aurkezpen bideoa
Esta obra se publica bajo una licencia Creative Commons License.
OHARRA: Kurtso hau "PLE: Construyendo el conocimiento en la red" (https://ocw.ehu.eus/course/view.php?id=424) lanaren eratorria da
Aurkezpen bideoa
Personal Learning Environmet (PLE) bat sortu baino lehen, garrantzitsua da zer eta zertarako balio duen ezagutzea. Hori dela eta, atal honetan PLEak dituzten abantailak eta erozpenak aztertzen ditugu eta antzeko kontzeptuekin erlazioa baita ere, hala nola, Ikaskuntza-Ingurune Birtualekin.
Garatuko diren gaitsaunak:
Personal Learning Environmentak oinarri teoriko desberdinetan daukate sostengua. Horrela, bai Konstruktibismoak, Heutagogiak, Konektibismoak edo Learning as a Network teoriek kontzeptu honi egiten dizkioten ekarpenak jaso ditugu.
Garatuko diren gaitsaunak:
Atal honetan, PLEa aintzat hartzeko irakaskuntza-ikaskuntza testuinguru berria bezala deskribatzen dugu eta batetik ikasleei nolako ekarpena egiten dien, eta bestetik, irakasleeei nola eragiten dien jasotzen dugu.
Garatuko diren gaitsaunak:
Personal Learning Environment bat sortzeko egin beharreko ekintzak identifikatu behar ditugu eta horien garapenera laguntzen duten tresnak posible batzuk aukeratzen jakin behar dugu. Hori dela eta, atal honetan PLE bat sortzeko pausuak deskribatzen dira.
Garatuko diren gaitsaunak:
Hezkuntza maila desberdinetan PLE bat zelan garatzen den jasotzen du ekarpen honek. Ikuspegi praktiko eta erreal batetik PLE bat sortu duten ikasleek zehazki zer nolako ekintzak egin eta zer nolako tresnak txertatu dituzten jasotzen dugu.
Garatuko diren gaitsaunak: