1. PLEren kontzeptua eta ezaugarriak
Item bakoitza egia edo gezurra den ebatzi behar duzu eta kontrastatu galdetegiaren ondoren datozen emaitzekin.
-
PLE (Personal Learning Environments) izenez ezagutzen diren ikaskuntza-ingurune pertsonalak beti egon dira
-
Ez dago aho batez ados PLE terminoaren esanahiarekin. Hainbat modutan interpreta daiteke.
-
Ikuspegi teknologikotik, PLE batek erreferentzia egiten dio erabiltzaileak laneko errutinetan eta ikaskuntza pertsonalean dituen beharrak asetzeko erabiltzen dituen tresnen bilduma bati.
-
Ikuspegi pedagogikotik, PLEak sistema jakin batzuk dira, ikasleei eta irakasleei beren ikaskuntzaren kontrola hartzen laguntzen dietenak,
-
Hezkuntza-prestakuntza birtualak egiten diren plataformak eta PLEak gauza bera dira.
-
Ikaslea ikastera mugiarazten duten interesak, helburuak edo arrazoiak aldatzen diren heinean, PLEren diseinua aldatu egiten da; beraz, ez da hainbeste arreta jarri behar baliabidetan, baizik eta ematen zaien erabileran.
-
Beren ikaskuntza-ingurune pertsonalaren bidez ikasten duten ikasleak, beren prestakuntzaren gaineko kontrola eta erantzukizuna hartzen duten arren, ez dira beren ikaskuntza-prozesuan eragile aktibo bihurtzen.
-
Caberorentzat (2014), PLEak ez dira errazak eta sortzeko gaitasun teknologiko handia izan behar dute ikasleek.
-
VLEak ezin dira ikaskuntzako ingurune pertsonalen parte izan.
-
Hezkuntza-plataformek txertatzen dituzten aplikazioak, edozein motatakoak izanda ere, transmisio-ikaskuntzaren ikuspegi bati erantzuteko joera dute, edukiari prozesuari baino garrantzi handiagoa emanez, eta horrek nolabait PLE filosofiarekin talka egiten du.