Atalaren laburpena

  •  

    • 1. Gaia. PLEren kontzeptua eta ezaugarriak

      Personal Learning Environmet (PLE) bat sortu baino lehen, garrantzitsua da zer eta zertarako balio duen ezagutzea. Hori dela eta, atal honetan PLEak dituzten abantailak eta erozpenak aztertzen ditugu eta antzeko kontzeptuekin erlazioa baita ere, hala nola, Ikaskuntza-Ingurune Birtualekin.

      Garatuko diren gaitsaunak:

      • Informazioa lortzeko, aztertzeko eta interpretatzeko irizpideak eta prozedurak diseinatzea eta aplikatzea.
    • 2. Gaia. PLEen oinarri pedagogikoak

      Personal Learning Environmentak oinarri teoriko desberdinetan daukate sostengua. Horrela, bai Konstruktibismoak, Heutagogiak, Konektibismoak edo Learning as a Network teoriek kontzeptu honi egiten dizkioten ekarpenak jaso ditugu.

      Garatuko diren gaitsaunak:

      • Informazioa lortzeko, aztertzeko eta interpretatzeko irizpideak eta prozedurak diseinatzea eta aplikatzea.

    • 3. Gaia. Ikasleen eta irakasleen rolak PLEen ingurune berrietan irakaskuntza-ikaskuntza prozesuan

      Atal honetan, PLEa aintzat hartzeko irakaskuntza-ikaskuntza testuinguru berria bezala deskribatzen dugu eta batetik ikasleei nolako ekarpena egiten dien, eta bestetik, irakasleeei nola eragiten dien jasotzen dugu. 

      Garatuko diren gaitsaunak:

      • Informazioa eta ezagutza kudeatzea bere diziplina-eremuan, IKTetako oinarrizko tresnak erabiltzaile gisa erabiltzen jakiteko.

    • 4. Gaia. PLE bat eraikitzeko WEb 2.0ko tresnak: analisia eta erabilerak

      Personal Learning Environment bat sortzeko egin beharreko ekintzak identifikatu behar ditugu eta horien garapenera laguntzen duten tresnak posible batzuk aukeratzen jakin behar dugu. Hori dela eta, atal honetan PLE bat sortzeko pausuak deskribatzen dira.

      Garatuko diren gaitsaunak:

      • Informazioa lortzeko, aztertzeko eta interpretatzeko irizpideak eta prozedurak diseinatzea eta aplikatzea.
      • Ibilbide profesionalean etengabe ikasteko beharrezkoak diren jarrerak eta prozesuak garatzea.

    • 5. Gaia. Hezkuntza-maila desberdinetan PLEa erabiltzeko esperientzia didaktikoak

      Hezkuntza maila desberdinetan PLE bat zelan garatzen den jasotzen du ekarpen honek.  Ikuspegi praktiko eta erreal batetik PLE bat sortu duten ikasleek zehazki zer nolako  ekintzak egin eta zer nolako tresnak txertatu dituzten jasotzen dugu. 

      Garatuko diren gaitsaunak:

      • Ibilbide profesionalean etengabe ikasteko beharrezkoak diren jarrerak eta prozesuak garatzea.