2. PLEen oinarri pedagogikoak

Item bakoitza egia edo gezurra den ebatzi behar duzu eta kontrastatu galdetegiaren ondoren datozen emaitzekin.

    1. Ez dago ikaskuntza-ingurune pertsonaletatik eratorritako ikaskuntzaren eta irakaskuntzaren teoriarik.

    2. Sortzen ari diren teoria pedagogikoak, tTeoria pedagogiko berriak baino gehiago, adin digitalerako ikaskuntza-teoriak dira Castañedarentzat eta Adellentzat (2013).

    3. PLEren erabilerek teoriko bakarrean oinarritzen dira. 

    4. Ikaskuntza-inguruneetan ikasleen eta abarren arteko lankidetza ezinbestekoa da ikaskuntza eraikitzailea gerta dadin.

    5. Heutagogiak pertsonak bere burua zuzenduta eta determinatuta egiten duen ikaskuntzari egiten dio erreferentzia (Hase eta Kenyon, 2000) eta berak diseinatzen eta garatzen du ikasiko duena.

    6. Sortzen ari den ikaskuntza azkar aldatzen diren testuinguruetan sortzen den ikaskuntza da, eta, beraz, irekia, malgua eta dinamikoa da. PLEen ezaugarriak ez dira primeran egokitzen ikaskuntza mota horretara.

    7. Autore batzuentzat (Siemens, 2005; Downes, 2006) konektibismoa da adin digitalerako ikaskuntzaren teoria nagusia.

    8. Downesek (2006) ezagutza konektibo bat aipatzen du, ezin dena lokalizatu, transferitu edo kudeatu, eta sareko esperientziaren eta interakzioaren emaitza den gizarte-konexioen sare batean oinarritzen dena.

    9. Ikaskuntza-ingurune pertsonalak eta ikaskuntza-sare pertsonalak gauza bera dira.

    10. Adell eta Castañedarentzat (2013:38) LaaN teoria ikaskuntzari eta irakaskuntzari buruzko oinarri teoriko bat lantzeko saiakera bat da, PLE bera eraikitzeko eta aberasteko.