Section outline
-
-
Gai honetan Erizaintzako ikasketek denboran zehar izan duten bilakaera deskribatzen da, baita gaur egun UPV/EHUko Erizaintza Graduaren ezaugarriak ere.
-
Gai honetan, Erizaintzako gradua oinarritzen den gaitasunen araberako ikaskuntza azaltzen da, Europako Unibertsitate Eremuak (EUE) ezarritako prestakuntza-esparruaren barruan.
-
Gai honetan, UPV/EHUko Erizaintzako Gradua diseinatzeko erabilitako metodologia deskribatzen da, titulazioa ematen den zentroen arteko lankidetzarekin egindakoa eta hezkuntzan aditua den pertsona batek gidatuta.
-
Gai honetan azaltzen da nola definitu ziren Erizaintzako Graduko practicumeko irakasgaien esparruan ikasleek garatu beharreko ikaskuntzaren emaitza orokorrak eta espezifikoak.
-
Gai honetan, practicum guztietako prestakuntza-ibilbidea zehazten da, hainbat zainketa-arloetan egindako egonaldien bidez eta titulazioko gainerako irakasgaietan landutako gaitasunak kontuan hartuta.
-
Gai honetan practicumaren kudeaketan eta garapenean parte hartzen duten eragileak zeintzuk diren, dagozkien zereginak, eta horiek noiz gauzatu behar diren deskribatzen da.
-
Gai honetan, instruktoreak betetzen dituen funtzioak eta haren aintzatespena jorratzen dira.
-
Gai honetan tutoretza-prozesua deskribatzen da, bai eta eragile bakoitzak (Fakultatea/Atala, irakasle tutorea, instruktorea, ikaslea) praktika-zikloko une zehatzetan egin beharreko zeregin nagusiak ere.
-
Gai honetan erizaintzako practicuma ebaluatzeko eta kalifikatzeko sistema deskribatzen da. Era berean, ebaluazio hori zein unetan egiten den eta ebaluazio horretan parte hartzen duten eragileak zeintzuk diren zehazten da.
-
Gai honetan instruktore izatearen garrantzia eta instruktore izateko eman beharreko pausoak azaltzen dira.
-
-