Teoria lantzeko eta guztiz ikasi eta ulertzeko: praktikak eta lanak. Zenbakiak praktika eta lana zenbaki berdineko teoriarekin lotzen du.
SARRERA
Lana1-Informazio Bilaketa: Lan egokiak nola egin eta aurkeztu ikasteko, bilatu interneten informazioa.
Lana2 - Baliabideen Bilaketa: Interneten baliabide ugari dago eskuragarri. Bilatu eta aurkeztu.
PROGRAMAZIO METODOLOGIA
Praktika3 - Zehaztapena: Zehaztapenak nola egiten diren erakusten dituzten egindako ariketak.
Lana3 - Zehaztapena: Zehaztapenak egiteko ariketak.
Praktika4.1 - Sasikodea: Sasikodean egindako ariketa batzuk.
Lana4.1 - Sasikodea: Zuk sasikodean egiteko ariketak.
Praktika4.2 - Fluxu Diagramak eta Simulazio Taulak: Fluxu Diagrametan ebatzitako problemak. Algoritmoak ondo daudela frogatzeko simulazio taulak.
Lana4.2 - Fluxu Diagramak eta Simulazio Taulak: Egin algoritmoak Fluxu Diagramekin eta frogatu ondo daudela simulazio taulekin.
Praktika5 - Datu Egiturak: Datu egiturak nola aukeratu behar diren erakusten dituzten ebatzitako ariketak.
Lana5 - Datu Egiturak: Zuk aukeratu ariketa hauetan egokienak diren datu egiturak.
Praktika6 - Programazio Modularra: "Zatitu eta irabazi" filosofia aplikatuz ebatzitako ariketak.
Lana6 - Programazio Modularra: Zuk "zatitu eta irabazi"
C PROGRAMAZIO LENGOAIA
Praktika7 - C Lengoaia - Sarrera/Irteera: Datuak jaso eta pantailaratzeko ariketak.
Praktika8 - C Lengoaia - Kontrol Egiturak: Algoritmoak C lengoaiara itzultzeko.
Lana8 - C Lengoaiara Itzuli: Itzuli algoritmoa hauek C programazio lengoaiara.
Praktika9.1 - Taulak: Taulak lantzen dituzten ebatzitako ariketak.
Lana9.1 - Taulak: Taulekin jolastu.
Praktika9.2 - String: Esaldiak maneiatzen dituzten ebatzitako ariketak.
Lana9.2 - String: Esaldiak maneiatu zuk egin beharreko ariketa hauetan.
Praktika10 - Funtzioak: Azpiprogramak erabiltzen dituzten ebatzitako ariketak.
Lana10 - Funtzioak: Egin ariketa hauek funtzioak sortuz eta erabiliz.
ERANSKINAK
Lana11.1 - Programa Zabalak: Ausartzen al zera? Problema handiak: datu asko, menuarekin eta autoerrepikakorrak.
Lana11.2 - Kudeaketa Ariketak: Ausartzen al zera? Beste mota bateko ariketak bateko ariketak.
Lana11.3 - Jokoak: Ausartzen al zera? Jokoak sortu. Adimena erabili.
Errezetak Ariketaren Analisia: enuntziatua irakurri, datuak identifikatu, datu egiturak aukeratu...
Errezetak Ariketaren Programa: C programazio lengoaian programa.
8. gaian sortutako programak C lengoaian
Menua.c: Menu baten egitura orokorra.
Autoerrepikakorra.c: Programa bat autoerrepikakorra izan dadin egitura orokorra.
ErrepikakorraMenua.c: Biak nahastuta. Menua eta autoerrepikakorrra.
9. gaian sorturako programak C lengoaian
Taula1D.c: Dimentsio bateko taula.
Taula2D.c: Bi dimentsioko taula.
SmsHezurdura.c: Mobil baten mezuak bidaltzeko menuaren hezurdura.
SmsMezuak.c: Mobil baten mezuak bidaltzeko programa osaturik.