Teoria lantzeko eta guztiz ikasi eta ulertzeko: praktikak eta lanak. Zenbakiak praktika eta lana zenbaki berdineko teoriarekin lotzen du.

SARRERA

Lana1-Informazio Bilaketa: Lan egokiak nola egin eta aurkeztu ikasteko, bilatu interneten informazioa.

Lana2 - Baliabideen Bilaketa: Interneten baliabide ugari dago eskuragarri. Bilatu eta aurkeztu.

PROGRAMAZIO METODOLOGIA

Praktika3 - Zehaztapena: Zehaztapenak nola egiten diren erakusten dituzten egindako ariketak.

Lana3 - Zehaztapena: Zehaztapenak egiteko ariketak.

Praktika4.1 - Sasikodea: Sasikodean egindako ariketa batzuk.

Lana4.1 - Sasikodea: Zuk sasikodean egiteko ariketak.

Praktika4.2 - Fluxu Diagramak eta Simulazio Taulak: Fluxu Diagrametan ebatzitako problemak. Algoritmoak ondo daudela frogatzeko simulazio taulak.

Lana4.2 - Fluxu Diagramak eta Simulazio Taulak: Egin algoritmoak Fluxu Diagramekin eta frogatu ondo daudela simulazio taulekin.

Praktika5 - Datu Egiturak: Datu egiturak nola aukeratu behar diren erakusten dituzten ebatzitako ariketak.

Lana5 - Datu Egiturak: Zuk aukeratu ariketa hauetan egokienak diren datu egiturak.

Praktika6 - Programazio Modularra: "Zatitu eta irabazi" filosofia aplikatuz ebatzitako ariketak.

Lana6 - Programazio Modularra: Zuk "zatitu eta irabazi"

C PROGRAMAZIO LENGOAIA

Praktika7 - C Lengoaia - Sarrera/Irteera: Datuak jaso eta pantailaratzeko ariketak.

Praktika8 - C Lengoaia - Kontrol Egiturak: Algoritmoak C lengoaiara itzultzeko.

Lana8 - C Lengoaiara Itzuli: Itzuli algoritmoa hauek C programazio lengoaiara.

Praktika9.1 - Taulak: Taulak lantzen dituzten ebatzitako ariketak.

Lana9.1 - Taulak: Taulekin jolastu.

Praktika9.2 - String: Esaldiak maneiatzen dituzten ebatzitako ariketak.

Lana9.2 - String: Esaldiak maneiatu zuk egin beharreko ariketa hauetan.

Praktika10 - Funtzioak: Azpiprogramak erabiltzen dituzten ebatzitako ariketak.

Lana10 - Funtzioak: Egin ariketa hauek funtzioak sortuz eta erabiliz.

ERANSKINAK

Lana11.1 - Programa Zabalak: Ausartzen al zera? Problema handiak: datu asko, menuarekin eta autoerrepikakorrak.

Lana11.2 - Kudeaketa Ariketak: Ausartzen al zera? Beste mota bateko ariketak bateko ariketak.

Lana11.3 - Jokoak: Ausartzen al zera? Jokoak sortu. Adimena erabili.

Errezetak Ariketaren Analisia: enuntziatua irakurri, datuak identifikatu, datu egiturak aukeratu...

Errezetak Ariketaren Programa: C programazio lengoaian programa.

8. gaian sortutako programak C lengoaian

Menua.c: Menu baten egitura orokorra.

Autoerrepikakorra.c: Programa bat autoerrepikakorra izan dadin egitura orokorra.

ErrepikakorraMenua.c: Biak nahastuta. Menua eta autoerrepikakorrra.

9. gaian sorturako programak C lengoaian

Taula1D.c: Dimentsio bateko taula.

Taula2D.c: Bi dimentsioko taula.

SmsHezurdura.c: Mobil baten mezuak bidaltzeko menuaren hezurdura.

SmsMezuak.c: Mobil baten mezuak bidaltzeko programa osaturik.

Azken aldaketa: ostirala, 2011(e)ko azaroaren 18(e)an, 11:56(e)tan