2. PLEen oinarri pedagogikoak
Item bakoitza egia edo gezurra den ebatzi behar duzu eta kontrastatu galdetegiaren ondoren datozen emaitzekin.
-
Ez dago ikaskuntza-ingurune pertsonaletatik eratorritako ikaskuntzaren eta irakaskuntzaren teoriarik.
-
Sortzen ari diren teoria pedagogikoak, tTeoria pedagogiko berriak baino gehiago, adin digitalerako ikaskuntza-teoriak dira Castañedarentzat eta Adellentzat (2013).
-
PLEren erabilerek teoriko bakarrean oinarritzen dira.
-
Ikaskuntza-inguruneetan ikasleen eta abarren arteko lankidetza ezinbestekoa da ikaskuntza eraikitzailea gerta dadin.
-
Heutagogiak pertsonak bere burua zuzenduta eta determinatuta egiten duen ikaskuntzari egiten dio erreferentzia (Hase eta Kenyon, 2000) eta berak diseinatzen eta garatzen du ikasiko duena.
-
Sortzen ari den ikaskuntza azkar aldatzen diren testuinguruetan sortzen den ikaskuntza da, eta, beraz, irekia, malgua eta dinamikoa da. PLEen ezaugarriak ez dira primeran egokitzen ikaskuntza mota horretara.
-
Autore batzuentzat (Siemens, 2005; Downes, 2006) konektibismoa da adin digitalerako ikaskuntzaren teoria nagusia.
-
Downesek (2006) ezagutza konektibo bat aipatzen du, ezin dena lokalizatu, transferitu edo kudeatu, eta sareko esperientziaren eta interakzioaren emaitza den gizarte-konexioen sare batean oinarritzen dena.
-
Ikaskuntza-ingurune pertsonalak eta ikaskuntza-sare pertsonalak gauza bera dira.
-
Adell eta Castañedarentzat (2013:38) LaaN teoria ikaskuntzari eta irakaskuntzari buruzko oinarri teoriko bat lantzeko saiakera bat da, PLE bera eraikitzeko eta aberasteko.