Section outline

    • Esta obra se publica bajo una licencia Creative Commons License. Creative Commons License

    • OCW
      Egileen irudia

      Publizitatearen diseinu grafikoa [2013/12] [eus]

      Egileak:

      • Alonso Ruiz de Erenchun, Estibaliz
      • Atxaga Arnedo, Koldo Edorta
      • Vallejo Vallejo, Aida

      UPV/EHU


    • Publizitatearen asmoa mezuak era limurtzailean igortzea da.
      Helburuak bete daitezen, komunikazioaren osagai guztiak kontu handiz landu beharko dira: une egokia, mezuak adierazten duena, bai eta honen alde formala ere.

      Diseinu garfikoa, beraz, komunikazio-tresna da. Gure ahaleginak ez dira estilo estetiko jakin bat eratzera dedikatuko. Gure ahaleginak tresnaren erabilgarritasuna eta eraginkortasuna hobeagotzera zuzenduko dira.

      Ikasgai honetan zehar, ikaslearen irizpidea eraikitzen lagundu nahi dugu. Azken buruan, ikasleak gauzatu beharko dituen lanetan erabiliko duen irizpidea, alegia. Ikus-lengoaiaren oinarrizko arauak azalduko ditugu, publizitatearen alorrera hurbilduz.


      Egileak: Aida Vallejo, Koldo Atxaga, Estibaliz Alonso
  • IRAKASKUNTZA GIDA
  • GOMENDATURIKO IRAKURGAIAK
    • - AICHER, Otl.

      El mundo como proyecto.

      Gustavo Gili. Barcelona. 1998.


      - RICARD, André.

      Conversando con estudiantes de diseño.

      Gustavo Gili. Barcelona. 2008.


      - SATUÉ, Enric.

      El diseño gráfico: desde los orígenes hasta nuestros días.

      Alianza Editorial S.A. Madrid. 1988.


      - SILVER, Luisa.

      Diseño de logotipos: pasos para conseguir el mejor diseño.

      Gustavo Gili. México. 2001.
  • IKASTEKO MATERIALAK
  • BESTELAKO MATERIALAK
  • PRAKTIKAK, ARIKETAK ETA EKINTZAK
  • IRAKASLEAK
    • Aida Vallejo Vallejo
      Koldo Atxaga Arnedo
      Estibaliz Alonso Ruíz de Erentzun

      Ikus-entzunezko Komunikazioa eta Publizitatea Saila

  • BIBLIOGRAFIA