8. Ikasgaia. Natura Zientziak gelaren kudeaketa eta aniztasunarekiko arreta
8.1.- Gelako komunikazioa nola hobetu dezakegu?
8.1.1. Talde handia, ikaskideak.
8.1.2. Talde-lanak.
8.1.2.1 Talde lanean egiteko jarduerek adibideak:
8.1.2.2 Taldeen eraketa
8.1.2.3 Bakarkako lana eta talde lanaren arteko erlazioa
8.1.2.3.a Bakarkako lana.
8.1.2.3.b Talde lanaren berrelaborazioa
8.1.2.3.c Talde txikien bateratzea (aurkezpena).
8.1.3. Talde handian sortzen diten elkarrekintzak.
8.1.3.1.a Planifikazioa eta prestakuntza.
8.1.3.1.b Saioen hasiera
8.1.3.1.c Jarduerak egin bitartean (garapena)
8.1.3.1.d Amaieran
8.2. Ikasleen aniztasuna fisika eta kimikako gelan
8.2.1 Ikaskuntzarako interesen eta motibazioaren aniztasuna
8.2.1.1. Curriculum edukiak ikasleen ideiekin eta eguneroko bizitzako gertakizunekin erlazionatu
8.2.1.2. Ikaskuntza maila eta erritmoen aniztasuna
8.3. Beste diskriminazioak: genero, arraza aniztasuna
8.1.- Gelako komunikazioa nola hobetu dezakegu?
8.1.1. Talde handia, ikaskideak.
8.1.2. Talde-lanak.
8.1.2.1 Talde lanean egiteko jarduerek adibideak:
8.1.2.2 Taldeen eraketa
8.1.2.3 Bakarkako lana eta talde lanaren arteko erlazioa
8.1.2.3.a Bakarkako lana.
8.1.2.3.b Talde lanaren berrelaborazioa
8.1.2.3.c Talde txikien bateratzea (aurkezpena).
8.1.3. Talde handian sortzen diten elkarrekintzak.
8.1.3.1.a Planifikazioa eta prestakuntza.
8.1.3.1.b Saioen hasiera
8.1.3.1.c Jarduerak egin bitartean (garapena)
8.1.3.1.d Amaieran
8.2. Ikasleen aniztasuna fisika eta kimikako gelan
8.2.1 Ikaskuntzarako interesen eta motibazioaren aniztasuna
8.2.1.1. Curriculum edukiak ikasleen ideiekin eta eguneroko bizitzako gertakizunekin erlazionatu
8.2.1.2. Ikaskuntza maila eta erritmoen aniztasuna
8.3. Beste diskriminazioak: genero, arraza aniztasuna
Last modified: Friday, 27 July 2012, 1:39 PM