Bidean, bigarren mailako honako helburu hauek ere jorratuko ditugu:
- Oinarri fisikoak eta gailuen ezaugarri elektrikoak erlazionatzea eta, ahal izanez gero, gailuen I –V kurbak goitik behera garatzea;
- Gailuen oinarrizko aplikazioak (eta aplikazio-zirkuituak) ikastea. Diodoen kasuan, zirkuitu artezleak eta ebakitzailea kanalizatuko dira eta transistoreei dagokienez zirkuitu anplifikatzaileak bakarrik ikusiko ditugu;
- Oinarrizko kontzeptu elektroniko batzuk jakinaraztea, besteak beste honako hauek: zirkuitu (anplifikatzaile) baten tentsio-irabazia, distortsioa, sarrerako eta irteerako inpedantziak;
- Eta zirkuituen funtzionamenduan maiztasunak duen eragina ulertzea. Ohiko ariketetan maiztasun baxuko kasura mugatzen badira ere, teorian eredu osoak aurkezten ditugu eta ariketa batzuetan maiztasunaren eragina analizatzen da.
- Oinarri fisikoak eta gailuen ezaugarri elektrikoak erlazionatzea eta, ahal izanez gero, gailuen I –V kurbak goitik behera garatzea;
- Gailuen oinarrizko aplikazioak (eta aplikazio-zirkuituak) ikastea. Diodoen kasuan, zirkuitu artezleak eta ebakitzailea kanalizatuko dira eta transistoreei dagokienez zirkuitu anplifikatzaileak bakarrik ikusiko ditugu;
- Oinarrizko kontzeptu elektroniko batzuk jakinaraztea, besteak beste honako hauek: zirkuitu (anplifikatzaile) baten tentsio-irabazia, distortsioa, sarrerako eta irteerako inpedantziak;
- Eta zirkuituen funtzionamenduan maiztasunak duen eragina ulertzea. Ohiko ariketetan maiztasun baxuko kasura mugatzen badira ere, teorian eredu osoak aurkezten ditugu eta ariketa batzuetan maiztasunaren eragina analizatzen da.
Azken aldaketa: asteartea, 2010(e)ko irailaren 28(e)an, 21:44(e)tan