4. ikasgaia
4 Zientzia esperimentalen irakaskuntza-ikaskuntzarako estrategia metodologikoak eta baliabide didaktikoak
4.1 Sarrera. Natura Zientzien irakaskuntzarako estrategia metodologikoak
4.2 Azalpen-metodoa
4.3 Galderen metodoa
4.4 Problemen ebazpenaren metodoa
4.5 Lan praktikoen metodoa
4.5.1 Ikuspuntu berrien sorrera fasean planteatutako lan praktikoak eta behaketa, konparazioa, sailkapena, identifikazioa eta prozeduren garapenaren arteko erlazioa
4.5.2 Teknologia berriak eta lan praktikoak. Appletak, webquest-ak.
4.5.3 Esperimentazioaren funtzioak zientzien irakaskuntzan
4.6 Irteera didaktikoen metodoa
4.7 Zientzietako museoen metodoa
4.8 Metodo historikoa
4.9 Jolas didaktikoen metodoa
4.10 Informazioaren erabileraren metodoa. Teknologia berrien erabileraren metodoa
4.11 Interpretazioaren metodoa
4.12 Proiektuen metodoa
4.13 Debateen metodoa
4.14 Fikziozko istorioen metodoa
4.15 Teknika instrumentalen metodoa
4.16 Metodoen aniztasunaren erabileraren alderdi onak eta txarrak
4.17 Zer dira baliabide didaktikoak?
4.18 Baliabideen ezaugarriak eta erabilera
4.19 Baliabide didaktikoen erabileraren arrazoiak
4.20 Natura Zientzien irakaskuntzarako baliabide didaktikoen sailkapena