1- IRAKASGAIAREN DATUAK:

IKASTEGIA: EIBARKO INDUSTRI INGENIERITZA TEKNIKOKO UNIBERTSITATE ESKOLA
TITULAZIOA: INDUSTRI INGENIERITZA TEKNIKOA, MEKANIKA ESPEZIALITATEA
TITULAZIOA: INDUSTRI INGENIERITZA TEKNIKOA, INDUSTRI ELEKTRONIKA ESPEZIALITATEA
IZENA: INFORMATIKAREN OINARRIAK
MAILA: 1
MOTA : ARDATZEKOA
HIZKUNTZA: EUSKARA
IKASTURTE AKADEMIKOA: 2009-10
LAUHILEKOA: lehenengoa
Klase orduak: 4 ordu astean (gustira 60 ordu)
Klasez kanpoko orduak: 3 ordu astean

2- IRAKASLEEN DATUAK

IZENA ETA ABIZENAK: IKER AZPEITIA LAKUNTZA
IZENA ETA ABIZENAK: SIDONIO PEREZ MATILLA
SAILA: LENGOAIA ETA SISTEMA INFORMATIKOAK (Donostiako Informatika Fakultatea)

3 – LORTU NAHI DIREN GAITASUNAK

Zeharkakoak:

  1. Jendaurreko aurkezpenak eta interakzio soziala
  2. Talde lana eta partaidetza
  3. Erabaki-hartzea eta erantzunkidetasuna
  4. Analizatzeko gaitasuna eta zentzu kritikoa
  5. Ikasketarako eskuragarri dauden baliabideak ezagutu/erabiltzea, batez ere tresna informatiko orokorrak

Irakasgaiaren gaitasun espezifikoak:

  1. Programa informatikoak trebetasunez erabili, itxurazko dokumentuak sortzeko.
  2. Abstrakzio algoritmikoa arrazoituz erabili, problemak ebazteko.
  3. Turbo C eraginkortasunez erabili, algoritmoak C lengoaian inplementatzeko.

4.- GAI -ZERRENDA

T1: SARRERA. KONTZEPTU OROKORRAK

  • 1- Hardware/Software:
    • PUZ, Periferikoak eta euskarriak.
    • Sistema eragileak.
  • 2- Lengoaiak
    • Lengoaia naturala, lengoaia informatikoa, eta programazio-lengoaia.
    • Programen diseinu-zikloa.

T2: PROGRAMAZIOAREN METODOLOGIA

  • 3- Zehaztapena
  • 4- Algoritmoak
    • Datuak: aldagaiak, konstanteak, eragileak eta adierazpenak.
    • Programazio egituratua eta Sasikodea
    • Fluxu-diagramak eta simulazio-taulak.
  • 5- Datu egiturak
    • Taulak, esaldiak eta erakusleak.
    • Enuntziatuen analisia. Datuak identifikatzea. Datu egiturak aukeratzea.
  • 6- Programazio modularra.

T3: C PROGRAMAZIO-LENGOAIA

  • 7- Datuen Sarrera/Irteera
    • Hasierako kontzeptuak.
    • Datuak.
    • Programako datuen S/I.
  • 8- Kontrol egiturak.
  • 9- Taulak eta String-ak.
  • 10- Funtzioak.
    • Azpiprogramak.
    • Erakusleak.
Azken aldaketa: ostirala, 2011(e)ko azaroaren 18(e)an, 11:55(e)tan