2 Lehen Hezkuntzako OCDren Ingurunearen Ezagueraren arloa. Arloaren funts epistemologikoa eta ezaugarriak, helburu orokorrak, edukiak eta orientabide didaktikoak
2.1 Ingurunea
2.2 Zer da ingurumena?
2.3 Ingurunearen Ezaguera arloaren funtsa
2.4 Ingurunearen Ezagueran ditugun edukiak
2.4.1 Prozedurazko edukiak eta Natura Zientziak
2.4.2 Balio-jarrera-arauzko edukiak eta Natura Zientziak
2.4.3 Kontzeptuzko edukiak eta Natura Zientziak
2.5 Aldez aurretiko ezaguerak eta curriculum-diseinua
2.6 Motibazioa
2.7 Irakaslearen eginkizuna
2.8 Behaketa eta esperimentazioa Inguruaren Ezagueraren arloan
2.9 Edukien sekuentziazioa
2.10 Lehen Hezkuntzako Ingurunearen Ezaguerarako edukien sekuentziazioa
2.10.1 Lehen Hezkuntzako lehen zikloan Natura Zientzien edukien sekuentziazioa (Ingurunearen Ezaguera)
2.10.2 Lehen Hezkuntzako bigarren zikloa (Ingurunearen Ezaguera)
2.10.3 Lehen Hezkuntzako hirugarren zikloa (Ingurunearen Ezaguera)
2.11 Edukien sekuentziazioari buruzko hausnarketa
2.11.1 Sekuentziazio-irizpideak
2.11.2. Edukien sekuentziazioari buruzko hausnarketa
2.1 Ingurunea
2.2 Zer da ingurumena?
2.3 Ingurunearen Ezaguera arloaren funtsa
2.4 Ingurunearen Ezagueran ditugun edukiak
2.4.1 Prozedurazko edukiak eta Natura Zientziak
2.4.2 Balio-jarrera-arauzko edukiak eta Natura Zientziak
2.4.3 Kontzeptuzko edukiak eta Natura Zientziak
2.5 Aldez aurretiko ezaguerak eta curriculum-diseinua
2.6 Motibazioa
2.7 Irakaslearen eginkizuna
2.8 Behaketa eta esperimentazioa Inguruaren Ezagueraren arloan
2.9 Edukien sekuentziazioa
2.10 Lehen Hezkuntzako Ingurunearen Ezaguerarako edukien sekuentziazioa
2.10.1 Lehen Hezkuntzako lehen zikloan Natura Zientzien edukien sekuentziazioa (Ingurunearen Ezaguera)
2.10.2 Lehen Hezkuntzako bigarren zikloa (Ingurunearen Ezaguera)
2.10.3 Lehen Hezkuntzako hirugarren zikloa (Ingurunearen Ezaguera)
2.11 Edukien sekuentziazioari buruzko hausnarketa
2.11.1 Sekuentziazio-irizpideak
2.11.2. Edukien sekuentziazioari buruzko hausnarketa
Azken aldaketa: ostirala, 2012(e)ko uztailaren 27(e)an, 10:07(e)tan