Liburu honetan sekuentzia didaktiko eraikitzaileak dituzu. Bai jarduerak bai edukien egitura aztertzea oso hezgarria da:
AAVV Ciencia 6-12. Projecte curricular de l'area de "coneixement del medi natural". (1994). Generalitat de Catalunya. Departament densenyement.

Liburu honetan dituzun irakurgaietan Natura Zientzien hiru osagai nagusiak aurkezten dituzte:
- Natura zientziak jarduera kognitibo bezala. Natura zientziak ikasteko pentsatu behar da.
- Natura Zientziak jarduera komunikatibi bezala.
- Natura zientzietako jardueretan egin beharra dago.
Arca, M., Guidoni, P. y Mazoli, P. (1990) Enseñar Ciencia. Como empezar: reflexiones para una educación científica de base. Paidós. Barcelona

Natura Zientziei buruzko oinarrizko liburua da hau. Bertan natura zientzietako unitate didaktikoak egiteko urratsak proposatzen dituzte. Caamaño Aureli y Hueto, Arantza (1992). Orientaciones teórico-prácticas para la elaboración de unidades didácticas. Madrid: Subdirección General de Formación del Profesorado

Ikasleen aurretizko ezaguerei buruzko klasikoa bihurtu da. Azken kapituluan ezaugarri nagusiak dituzue: DRIVER, R.; GUESNE, E y TIBERGHIEN, 1989. A. Ideas científicas de la Infancia y adolescencia. MEC. Morata Madrid.

Ikastaro honen autoreak argitaratutako liburuan irakasgaiaren funtsezko  gaiei buruzko edukiak agertzen dira. Natura Zientzien irakaskuntza-ikaskuntza eta teknologiaren irakaskuntza-ikaskuntza jorratzen eta garatzen da. ETXABE URBIETA J.M. 2006 Natur Zientzien eta teknologiaren didaktika ECTS kredituaren ikuspegitik. Donostia.

Liburu hau herrialde anglosaxoniarretan erabiltzen den klasikoa da. Oso dibulgatiboa da. eta bertan jorratzen dira Natura Zientzien irakaskuntza-ikaskuntza lantzeko funtsezko edukiak. HARLEN, W. 1999. Enseñanza aprendizaje de la Ciencia . Morata-MEC. 2ª edición. Madrid.

Liburu hau bigarren hezkuntzan zentratu arren lehen gaiak oinarrizkoak direnez, irakasgai honetarako erabat aproposak dira. Jiménez Aleixandre M. P. (coord.). 2003. Enseñar Ciencias. Graó. Barcelona.

Argitalpen berri honetan Natura Zientzien irakaskuntzarako eta ikaskuntzarako argumentazioaren garrantzia garatzen da. Jiménez Aleixandre, María Pilar (2010). 10 ideas clave. Competencias en argumentación y uso de pruebas. Bartzelona: Graó. 10 gako Argudiatzeko eta frogak erabiltzeko gaitasunak. Leioa: Leioa: Euskal Herriko Unibertsitateko argitalpen zerbitzua (prentsan)

Sekuentzia didaktikoen elaboraziorako liburu nagusia da. Arlo ezberdinak lantzen dira. Jorba, J. y Sanmarti, N. (1996). Enseñar, aprender y evaluar:un proceso de regulación continua. MEC, Madrid.

Europa Mailako ideia nagusiak dokumentu honetan dituzue: Osborne, J. y Dillon, J. (2008). Science Education in Europe: Critical
Reflections. A Report to the Nuffield Foundation (Recuperado el 12 de marzo de 2009 www.nuffieldfoundation.org/fileLibrary/pdf/Sci_Ed_in_Europe_Report_Final.pdf)

Lehen Hezkuntzako Natuta Zientzien irakaskuntza-ikaskuntzarako liburu nagusiena hauxe da. Bere planteamendua originala da, Etxabe eta Harlemekiko ezberdina. Pujol, R. Mª. 2003. Didáctica de las Ciencia en la Educación Primaria . Síntesis. Madrid


Dokumentu elektronikoak:

Web orrian https://www.xtec.es/cdec/recursos/recursos.htm materialak aurki daitezke..
Ondorengo orria Natur Zientzien Didaktikari buruzkoa da.
https://www2.uah.es/jmc/webens/INDEX.html
Irakaslearen web orrian apunteak daude:
https://www.sc.ehu.es/teweturj.
Azken aldaketa: astelehena, 2012(e)ko azaroaren 19(e)an, 16:24(e)tan