Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da.
Ebaluazio irizpideak hauek dira:
Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo ebaluazio irizpideak proposatzen dira:
A Bideoklip baten elaborazioaren bitartez ingurumenaren osagaiak aztertu
B Natur Zientzietako gai bati buruzko edukien sekuentziazioa elaboratu eta argumentatu (zientifikoa eta lehen hezkuntzakoa)
C Natur Zientzietako gai bati buruzko mapa kontzeptualak elaboratu (zientifikoak eta lehen hezkuntzakoak)
D Natur Zientzietako gai bati buruzko aurre ideiak aztertu eta ezaguera zientifikoarekin konparatu
E Curriculuma eta eskola liburuak aztertu eta era egokian erabili.
F Sekuentzia didaktikoak elaboratu
Gaitasunak eta ebaluazio irizpideen arteko erlazioa.
1.a Zehar Gaitasunak ebaluazio irizpide guztiekin erlazionatuta daude.
Irakaskuntza antolatzea, sortzaileak izatea, erabaki arrazoituak hartzea eta ingurumenarekiko sentikortasuna izatea ebaluazio irizpide guztiekin erlazionatuta daude.
1.b Titulazioaren profilari egokitutako gaitasun orokorrak
Natura zientzien irakaskuntza eta ikaskuntzan ditugun prozesuak diseinatzea, planifikatzea eta ebaluatzea B, C, D eta F gaitasunekin lotuta dago.
Eskola curriculuma aztertzea E gaitasunarekin lotuta dago.
Norbanako eta talde ardura gaitasun guztiekin lotuta dago.
IKTen (informazio eta komunikazio teknologiak) erabilera aplikatzea A gaitasunarekin lotuta dago.
1.c Irakasgaiaren gaitasun espezifikoak baita ere ebaluazio irizpide guztiekin daude lotuta.
1 gaitasun espezifikoa E ebaluazio irizpidearekin dago lotuta.
2 gaitasuna B, C, E ebaluazio irizpideekin dago lotuta.
3 gaitasuna D eta F ebaluazio irizpideekin dago lotuta.
4 gaitasuna A, E eta F ebaluazio irizpideekin dago lotuta.
Ebaluazio irizpideak hauek dira:
Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo ebaluazio irizpideak proposatzen dira:
A Bideoklip baten elaborazioaren bitartez ingurumenaren osagaiak aztertu
B Natur Zientzietako gai bati buruzko edukien sekuentziazioa elaboratu eta argumentatu (zientifikoa eta lehen hezkuntzakoa)
C Natur Zientzietako gai bati buruzko mapa kontzeptualak elaboratu (zientifikoak eta lehen hezkuntzakoak)
D Natur Zientzietako gai bati buruzko aurre ideiak aztertu eta ezaguera zientifikoarekin konparatu
E Curriculuma eta eskola liburuak aztertu eta era egokian erabili.
F Sekuentzia didaktikoak elaboratu
Gaitasunak eta ebaluazio irizpideen arteko erlazioa.
1.a Zehar Gaitasunak ebaluazio irizpide guztiekin erlazionatuta daude.
Irakaskuntza antolatzea, sortzaileak izatea, erabaki arrazoituak hartzea eta ingurumenarekiko sentikortasuna izatea ebaluazio irizpide guztiekin erlazionatuta daude.
1.b Titulazioaren profilari egokitutako gaitasun orokorrak
Natura zientzien irakaskuntza eta ikaskuntzan ditugun prozesuak diseinatzea, planifikatzea eta ebaluatzea B, C, D eta F gaitasunekin lotuta dago.
Eskola curriculuma aztertzea E gaitasunarekin lotuta dago.
Norbanako eta talde ardura gaitasun guztiekin lotuta dago.
IKTen (informazio eta komunikazio teknologiak) erabilera aplikatzea A gaitasunarekin lotuta dago.
1.c Irakasgaiaren gaitasun espezifikoak baita ere ebaluazio irizpide guztiekin daude lotuta.
1 gaitasun espezifikoa E ebaluazio irizpidearekin dago lotuta.
2 gaitasuna B, C, E ebaluazio irizpideekin dago lotuta.
3 gaitasuna D eta F ebaluazio irizpideekin dago lotuta.
4 gaitasuna A, E eta F ebaluazio irizpideekin dago lotuta.
Azken aldaketa: astelehena, 2013(e)ko maiatzaren 6(e)an, 09:30(e)tan