Bibliografia
Berdonneau, C. (2008). Matematicas activas (2-6 años). de. GRAO.
Cascallana M.T: ( 1988): Materiales y Recursos didácticos. Iniciación a la Matemática. Madrid. Santillana.
Villarroel, J.D.; Nuño, T & Goñi, A. (2009). The origin of numerical concepts: early meanings of "one", "two", and "three" among basque- and spanish- speaking children. Problems of Education in the 21st Century, 10 (10), 109-123. ISSN 1822-7864.
Villarroel, J.D. (2009). Origen y desarrollo del pensamiento numérico. Revista Electrónica de Investigación Psicoeducativa. ISSN: 1696-2095.
Villarroel, J.D. (2009). Nuevas perspectivas sobre el conteo infantil. SUMA. Revista de la Federación de Sociedades de Profesores de Matemáticas. ISSN 1130-488X.
Villarroel, J.D. & Nuño, T. (2008). Umeen zenbatze ekintzari buruzko perspektiba berriak: piagetengandik haratago. Uztaro, 65, 55-71. ISSN 1130-5738.
Villarroel, J.D. (2008). Zenbakizko pentsamenduaren sorrera psikologia paradigma ezberdinetatik. Tantak. Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria, 39, 87-104. ISSN: 0214-9753.
Villarroel, J.D. (2007). Nola laguntzen dute objektu manipulagarriek matematikaren irakaskuntzan? SIGMA, 30, 15-25. ISSN: 1131-7787.