Atalaren laburpena

  • IRAKASKUNTZA GIDA
    •  IKASGAIAREN GAITEGIA

      1. Gaia

      Alderdi orokorrak:

      ·   Oinarrizko kontzeptuak

      ·   Gizarte esku-hartze metodoen garapena

      ·   Gizarte esku-hartze metodoetako prozedura orokorra

      ·   Esku-hartze metodologikoetan fokapen inklusiboa

      2. Gaia

      Jokoan eta gizarte eta kultur animazioan oinarritutako esku-hartze metodologikorako proposamenak

      ·   Jokoa, aisia eta denbora librea. Oinarriak eta esku-hartzeko jokamoldeak

      ·   Gizarte eta kultur animazioa. Ezaugarriak eta faseak.

      3. Gaia

      Ikerkuntza-ekintza Parte-hartzailean (IEP) oinarritutako esku-hartze metodologikorako proposamenak

      ·   Ikerkuntza gizarte eta hezkuntza esku-hartze metodologia bezala. IEP-aren hastapenak. IEP-aren bitartez indibidualki eta sozialki ahalmena garatzeko prozesuak.

      4. Gaia

      Lankidetzan oinarritutako esku-hartze metodologikorako proposamenak

      ·   Ikaskuntza kooperatiboa: Hastapenak eta esku-hartze prozesuak.

      ·   Ikaskuntza dialogikoa. Hastapenak eta praktika dialogikoak.

      ·   Ikaskuntza eta Zerbitzu solidarioa. Hastapenak eta esku-hartze motak.

      5. Gaia

      Mediazioan oinarritutako esku-hartze metodologikorako proposamenak

      ·   Mediazioa oinarrizko garapenean gatazkei irtenbideak emateko proposamen metodologiko bezala hainbat testuinguruetan: familian, eskolan, komunitatean.

      6. Gaia

      Esklusio eta arrisku egoeretan inklusio ibilbideen sorkuntzarako proposamen metodologikoak  

      ·   Gizarte laguntza. Prebentzioa eta esku-hartzea.

      ·   Garapen komunitarioa.

      PROPOSAMEN METODOLOGIKOAK

      Lan proposamen honek duen oinarria zera da: ikaslea bere ikas- irakats prozesuaren protagonista nabarmena dela. Horretarako lan proposamenak ikaskuntza autonomoa eta independentearen alde egingo du. Guzti honek eskatzen du ikasleak har dezala papera aktiboa, eta hura garatzeko garrantzitsua da lankidetza prozesuak sortzea non solasaldiak, ikaskuntza eta ezagutzen eraikuntza oinarrizko elementuak dira.

      Irakasgaiak ikaskuntza aktiboa sustatuko du, eta horretarako ikaskuntza aktiboak barneratzen dituen hainbat estrategiak zabalduko dira, esaterako; azalpen teorikoak, irakurgaien azterketa kritikoa, kasuen azterketa, ariketa praktikoak …