1.1. Konputagailua. 1.2. Zer da programazioa?
2. Programazioko oinarrizko kontzeptuak.
2.1. Informazioaren errepresentazioa.
2.2. Adierazpenak.
2.3. Datuak manipulatzeko oinarrizko aginduak.
2.4. Kontrol-egiturak.
2.5. Algoritmoen idazkera. Oinarrizko eskemak.
3. Programen beheranzko diseinua. Azpiprogramak: funtzioak eta prozedurak.
3.1. Sarrera.
3.2. Azpiprogramak: funtzioak eta prozedurak.
3.3. Azpiprogramen parametroak:
3.4. Azpiprogramen zehaztapena: aurrebaldintza eta postbaldintza.
3.5. Aldagaien esparrua eta ikusgarritasuna.
3.6. Azpiprogramak eta programazio-estiloa.
Alde praktikoa: Gaia honen alde praktikoa lantzeko, egin ezazu hemen proposatutako ariketak eta laborategiak.
4. Oinarrizko datu-egiturak.
4.1. Bektoreak eta taulak.
4.2. Matrizeak.
4.3. Erregistroak (tuplak).
4.4. Datu-egitura mistoak: diseinua eta definizioa
4.5. Listak
5. Programazio-lengoaien erabilera.
5.1. Programazio-lengoaien ezaugarriak: sintaxia eta semantika.
5.2. ADA programazio-lengoaia.
5.3. Programen arazketa. Konpilazio- eta exekuzio-erroreak
5.4. Testu-fitxategiak.