2. Programazioko oinarrizko kontzeptuak.
2.1. Informazioaren errepresentazioa.
Objektu konstanteak eta aldagaiak.
Oinarrizko datu-motak.
2.2. Adierazpenak.
2.3. Datuak manipulatzeko oinarrizko aginduak.
2.4. Kontrol-egiturak.
Baldintzazko egiturak.
Iterazioa. Inbariantearen kontzeptua
2.5. Algoritmoen idazkera. Oinarrizko eskemak.
Sekuentzien korritzea.
Elementu zehatz baten bilaketa.
Alde praktikoa: Gaia honen alde praktikoa lantzeko, egin ezazu hemen proposatutako ariketak eta laborategiak.
Arik01: Algoritmo sinpleak (1, 5, 6, 7, 8, 11, 15, 18, 20, 21, 26)
Arik 02: Sekuentziak (1, 2, 4, 9, 10, 14, 15, 7, 8, 18, 19, 22)
Lab01: Gidoia. Adagide, Lab01 Programa lagungarriak (zip)