Atalaren laburpena
-
-
1. gaiak erakutsi nahi du zeintzuk diren prestakuntza-eredu hedatuenak (teknikoa, praktikoa eta sozio-kritikoa) eta horietako bakoitzak praktikan dituen inplikazioak.
-
2. gaiak testuinguruaren aldagaiek prestakuntza planifikatzeko orduan duten garrantzia erakutsi nahi du. Era berean, prestakuntza-beharrak, beharrizan motak eta nola eta zerekin detektatzen diren azaltzen da.
-
3. gaiak prestakuntza-diseinuetan esku hartzen duten curriculum-elementuak deskribatu nahi ditu: prestakuntzaren helburuak, prestatzaileetan garatu beharreko gaitasunak, ikaskuntza-edukiak, metodologia, ebaluazioa, baliabideak…
-
4. gaiak prestatzaileentzako prestakuntza-proposamen baten balorazio arrazoitua egitean jarraitu beharreko urratsak azaldu nahi ditu. Landu beharreko atalak agertzen dira, baita arreta jarri beharreko alderdi formalak ere.