Partiketa mota inplementatzeko ikusitako aukera desberdinen artean eraginkorrena:
Multzoak zuhaitz bitar ia-beteak taulen bidez inplementatzea da.
Multzoko etiketak multzoko osagai txikienak izatea da.
Multzoetako bategitea hauek inplementatzen dituzten zuhaitzen sakonerak kontuan izanik egitea da.
Multzo bakoitza etiketa duen taula desberdin batean jasotzea da.
Grafo zuzendu bat matrize bidezko adierazpenetik auzokideen listen bidezko adierazpenera bihurtua izateko
Ez da beharrezkoa matrizeko posizio guztiak aztertzea; nahikoa da, arkua jasotzen duten posizioak aztertzea.
Matrize osoa korritu behar da identifikatzeko zeintzuk diren grafoko arkuak. Ondorioz, egingo dugun lanaren denbora-ordena Θ(a2) izango da, non a arkuen kopurua den.
Derrigorrezkoa da lehendabizi intzidentzia matrize bidezko adierazpidera bihurtzea eta, ondoren, honetatik auzokideen bidezko adierazpenera bihurtzea.
Beste aukeretatik bat ere ez.
Grafo bateko bi erpinen artean biderik dagoen erabakitzeko
sakonerako nahiz zabalerako korritzea erabil dezakegu.
ezin dugu ez sakonerako ez zabalerako korritzea erabili.
Soilik zabalerako korritzea erabil dezakegu.
Soilik sakonerako korritzea erabil dezakegu.
Programazio dinamikoa memoriadun funtzioak erabiliz inplementzea aproposa da (hots, errekurtsio bidez)
Memoriako espazio estra aurreztea lortzen baita.
Soluzioa eraikitzeko metatze egiturako gelaxka asko betetzea beharrezkoa ez denean.
Metatze egiturako gelaxka guztiak bete behar direnean, oro har, iteratiboki baino azkarrago beteko baititugu.
Beste aukeretatik bat ere ez.
Dijkstraren algoritmoak behin A abiapuntutik eta V erpin arteko distantzia berezi motzena soluzioari gehitzen dionean (hots, bide berezi motzena bide motzena bihurtzen duenean):
Beranduago Atik Vra doan beste bide bat aurkitzen duenean oraingoan soluzioari gehitutako distantzia hori berrikusiko du.
Vren edozein W erpin auzokiderentzat, A eta W arteko bide motzenak V ez duela zeharkatzen badakigu.
Vren edozein W erpin auzokiderentzat, A eta W arteko bide motzenak V zeharkatzen duela badakigu.
Atik Vren auzokideetaraino (W barne) doazen distantzia berezi motzenak hobetzen saiatzen da Dijkstra.
Teknika jaleari buruzko esaldi hauetatik zuzena aukeratu:
Une batean baztertutako hautagai bat (hots, prozedurak hautesleak aukeratu du, baina ez da onartu soluzioari gehitzea), ondorengo bira batean berriz ere kontsidera liteke.
Edozein optimizazio problema teknika jalea erabiliz ebatz liteke.
Oro har, erraza da prozedura hauteslea ona dela frogatzea.
Prozedura hautesle bat ona ez dela azaltzeko, soluzio ez optimoak ekoitz ditzakeela erakusten duen kontrako adibidea bilatzen da.
Backtrack eskema eta honek esploratzen duen zuhaitzei buruzko esaldi hauetatik okerra aukeratu:
Esplorazio zuhaitza zer-nolakoa den marraztea komeni da backtrack kodea idatzi ahal izateko.
Problema batek esplorazio-zuhaitz bakarra eduki dezake.
Heuristiko funtzioek hostoak ez ezik zuhaitzeko adar osoak kima ditzakete.
Zuhaitzeko erpinen tratamenduak denbora-konstantean egiten badira, orduan zenbat eta zuhaitz txikiagoak eraiki hainbat eta soluzio azkarragoak lortzen dira.
Erpin guztien arteko distantzia minimoak kalkulatzeko
Kruskal erabil dezakegu, honen kostua O(a log p) izanik.
Dijkstra erabil dezakegu, honen kostua Θ(p2) izanik.
Erpin bakoitza abiapuntutzat harturik, Dijkstra p aldiz aplikatuz lor liteke Θ(p3) ordenan.
Grafoak derrigorrez konexua eta ez-zuzendua izan behar du.
Ondorengobaieztapenetatik zein da zuzena? 1, 2, 3 edo 4?